Om klubben / Bli medlem

Östsvenska Beagleklubben bildades 1964 som en lokalavdelning till Svenska Beagleklubben som är den officiella specialklubben för beaglerasen.

Avdelningens styrelse verkar för att tillvarata medlemmarnas intressen genom att varje år anordna olika aktiviteter som t ex drevprov, utställningar och viltspårsprov. Dessa är även öppna för medlemmar i andra lokalavdelningar.

Kontaktinformation: styrelsen@ostsvenskabeagleklubben.se
Plusgiro: 664192-2

Post:
Elisabeth Lewthwaite / Östsvenska Beagleklubben
Heleneborgsgatan 4A
11732 Stockholm

Bli medlem

För att bli medlem i Östsvenska Beagleklubben behöver du fylla i detta formulär hos Svenska Beagleklubben.

Tänk på att du i menyn måste välja Östsvenska Beagleklubben som din lokalavdelning. Du kan också uppdatera dina uppgifter i samma formulär. Vid ytterligare frågor om medlemskap hänvisar vi till SKK som sköter administrationen kring medlemskap. Du når dem på medlem@skk.se.

Varmt välkomna till Östsvenska Beagleklubben.

Org.nr 802495-2171.